WolfPro Mod 01 - Beta

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niGhteviL
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WolfPro Mod 01 - Beta

Beitragvon niGhteviL » 26.08.2009, 10:51

Der WolfPro Mod ist nun für jeden frei zum Download erhältlich zu finden ist er inkl. ein paar zusätzliche Änderungen unter folgendem Link: click mich

Hier noch eine kurze Auflistung einiger Fixes und Veränderungen des Mods: [spoiler]
Bugfixes:
    * Fixed Console spam caused by a null entity call on the flamethrower
Changes:

Game HUD:
    * Rebuilt the HUD from scratch basically
    * Removed every component
    * Added a Spawntimer to the HUD (under the Map time)
    * Added a Ready Up indicator in warmups
    * Added a Fire Team to the HUD (this needs feedback)
    * Moved the Obituary List under the respawn timer and extended it to 6 Popups
    * Moved the Chat List to the left down side, and extended it to 5 Popups
    * Added a numeric HP display, aswell as a small bar
    * Added a numeric Veil Power display, aswell as a small bar
    * Added a numeric Grenade and Satchel / Healt pack / Ammo pack display. If you run out of charge, a chargebar will be displayed until its full again
    * Added a numeric Ammo display, aswell as a small bar. The bar will turn red on low ammo and on reloads
    * Added a weapon indicator icon, it will turn red on low ammo and on reloads
    * flipped the ammo symbol on the hud (hi bjorn)

Scoreboard HUD:
    * Removed the solid backgroundimage when ingame.
    * Lowered the black background opacity when ingame.

Gameplay changes:

Spawn system:
    * Removed the personal wait time
    * The first spawn is random for both teams. This is because we dont want to have both teams spawning at the same time
    * Bank spawns are fixed to 13 seconds on the allied side and 14 seconds on the axis side
    * All other maps have a 15 seconds spawn for both teams

Misc changes:
    * Raised footstep sounds
    * Lowered luger sound
    * Removed Weapon Tracers
    * Removed Weapon Muzzleflash
    * Localized the hitsounds: You will be able to put any sound you want as your hitsounds. The server does not need to have those sounds or package

Weapon Changes:
    * MP40 spread when shooting from the hip was reduced to close to that of the ironsight
    * Grenade velocity is now a bit higher again, not as high as in the unpatched retail game

Interaction System:
    * Objectives always had to pick up, now you can just walk over them to pick them up.
    * Syringe, or magical whatever, can be bound to _weapon2 and you can basically walk over the map with it
    * Pliers / Wrench can be bound to _weapon2 and you can basically walk over the map with it

Graphical / Map Tweaks:
    * Removed Postprocess from the HUDs
    * Removed Dust from Maps
    * Removed Fog from Maps
    * Removed Effects from Maps
    * Removed Flash from main Objectives, kept them on the weapons
    * Removed leaf animations from trees
[/spoiler]
Hier noch der Link zum WolfPro-Forum wo Verbesserungsvorschläge und eigene Vorschläge bezüglich Änderungen im Spiel willkommen sind. click mich

[down]1260[/down] WolfPro 01 (1,2MB)
<div align="right">Quelle: vAlium</div>
:pw?:

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Beitragvon MadGun » 26.08.2009, 11:25

Coole Sache, bin ja gespannt wie sich das spielt...
Bild
ciTy][MadGun

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195.4.18.203:8767 - ciTy TeamSpeak

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Beitragvon silver » 26.08.2009, 11:54

hoffe dadurch wird das spiel brauchbar, dann hol ichs mir auch noch. fehlen aber noch immer die linux server. ohne die kann man das ganze ja vergessen. welcher clan hat denn schon einen windows server am laufen.

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Beitragvon vAlium » 26.08.2009, 14:21

danke für news :)
noch ne kleinigkeit zur korrektur bei mir sagt es
Click here to download -> Sharpmod 0.3 (1,2MB)

sollte wohl eher Click here to download -> WolfPro 0.1 (1,2MB) heißen :)
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Beitragvon epoxlein » 26.08.2009, 20:24

Nachdem ich die Screenshots von der Private Beta der Wolfpro Mod gesehen hab, war ich sehr positiv gestimmt und nun nach dem ich mir selbst ein Bild im Spiel davon machen konnte. Muss man sagen das Spiel macht mit dieser Mod die entscheidende schritte in die richtige richtung und das obwohl es grad mal 0.1 Beta ist (ohne SDK).
.
Bild

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Beitragvon silver » 26.08.2009, 21:14

naja es ist ja quasi etqw mit anderen texturen also braucht man kein sdk. außerdem macht ja hannes das ganze und der hat schon etqwpro gemacht. der kennt sich also gut genug aus.


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